Воскресенье, 23.02.2020, 00:29
Приветствую Вас Гость | RSS

Выпускникам
Форма входа
Поиск по сайту
Полезные новости
Статистика

Онлайн всего: 2
Гостей: 2
Пользователей: 0

Әлихан Мусин атындағы Балқаш гуманитарлы-техникалық колледжі
Балхашский гуманитарно-технический колледж имени Алихана Мусина

Новости сайта

Главная » Статьи » Мероприятия

Ертегі терапиясы бойынша Тренинг

Ертегі терапиясы бойынша Тренинг

Тренинг мақсаты:

-педагогтардың жағымды эмоциялық жағдайын қалыптастыру және ертегі терапиясы арқылы педагогикалық ұжымның бірлігін дамыту.

Міндеттер:

-педагогтарды ертегі терапиясымен таныстыру, балалармен жұмыс жасаудың тиімді әдісі ретінде.

-топтық әрекеттестікке қосу

-шығармашылық өзін-өзі көруді қолдау және дамыту

-кернеуді алу

-ішкі жағдайды үйлестіру

                                         Тренинг барысы

 Қайырлы күн, құрметті әріптестер! Бүгін мен сіздердің назарларыңызға «Ертегіге саяхат!»  атты ертегілік терапия бойынша тренингті ұсынғым келеді.

      Мен оны Джанни Родари сөзінен бастағым келеді. «Зұлым және мейірімді ертегілер ақыл-ойды тәрбиелеуге көмектесе алады. Ертегі жаңа жолдармен шынайылыққа кіру үшін кілт бере алады, балаға әлемді білуге көмектесе алады, оның қиялын дарыта алады және қоршаған ортаны сыни қабылдауға үйретеді».                                                                       Ал біз сіздермен бірге ойланайық:

Ертегі дегеніміз бұл не? Қиял мен арманға негізделген шығарма. Ертегілер әңгіме, өлең түрінде айтылады, жазылады. Онда халықтың арманы, әдет ғұрпы, мұны баяндалады.

       Сіздердің  айтқандарыныздан қорытынды жасауға болады: ертегілер балаларды керемет оқиғалар ортасына тарта отырып, аса маңызды жалпыадамзаттық және моральдық құндылықтарды меңгеруге ықпал етеді. Баланың ертегі сюжетіне әсерленуі, кейіпкердің қиыншылықтарына алаңдауы оның келешекте өз алдында пайда болатын кедергілерден қиналмай өтуіне іштей дайындығын туындатады. Бүгінгі таңда ертегі терапиясы бұл жаңа, әрі өте жас және психологиядағы дербес бағыт. Баланың жақсылық пен жамандықты айыруына, мінез-құлықтық стереотиптерді тануына көмектесіп, адамдардың өмірде алдынан шығатын сан түрлі қиыншылықты ең соңында жеңе аларына деген сенімін нығайтады.                                                                                                              Бүгін мен сіздермен танысқанымызды бастағым келеді.

Әр адам өз ортасында сүйікті ертегілік кейіпкердің атын атайды және алақанымен жоғары қарай қолын береді.

Алдымен үш топқа бөлініп, ертегіге байланыстыра командамыздың атын қояйық.

                                      Тәжірибелік бөлім

       Мүмкін, ертегіні ұнатпайтын адам жоқ шығар. Ертегі тарихының классикалық нұсқаларын қызықтырмайтындар.

Ертегі терапиясы дегеніміз не?   Бұл ертегілермен емдеу. Білім ғасырлар бойы нақылда, тарих, ертегілер, аңыздар, мифтер арқылы берілді.

      Ертегі терапиясы-бұл ертегілермен емдеу, бұл қазіргі уақытта психотерапевтік болып табылатын және жаны өмір сүретін білімнің ашылуы.                                                                                                                             Ертегі терапиясы - Бірінші басымызға келетін нәрсе- ертегі мен емдеу деген ой. Бірақ, ертегі мен ертегі терапиясы шатыстыруға болмайды. Ертегі терапиясы – бұл кез-келген басқа да психотерапия сияқты, жан дүниені тану және емдеудің түрі басқаша айтақанда дамыту.

Ертегі терапиясында емнің қандай қатысы бар?

         Ертегі терапиясы психодиагностиканың түзетудің жәңе даму принциптері гуманистік, позитивтік терапияның принциптерінежақын болып келеді. Ертегі терапия мінез-құлықтың негативтік формаларын директивті өзгертеді. Яғни, жақсы нәрсеге үмтылуға көптеген үлгілер ұсынылады. Бала өзін кейіпкерге санасыз түрде салыстырып болашақта болдырмауға мүмкіндік алады. Ертегі ешкім баланы дұрыс өмір сүруге үйрете алмайды. Бірақ, ойландырады.

Ертегілер түрлері:

  • Дидактикалық Медитативті
  • Психотерапиялық Психокоррекциялық
  • Көркем
  • Халық

жануарлар туралы ертегілер;

тұрмыстық ертегілер;

қорқынышты ертегілер;

сиқырлы ертегілер

Міне, біз сиқырлы ертегілер әлеміне кіреміз.

Әр халықтың өзінің ертегілері бар және олардың кіріспе сөздері де әртүрлі басталады. Мысалы: орыс халқының ертегілерінде «Жыли-были» деп басталса, қазақ халқының ертегілерінде айтылғандай,

«Бар екен де, жоқ екен,

Бөрі бақауыл екен

Түлкі жасауыл екен,

Ерте, ерте, ерте екен,

Ешкі жүні бөрте екен,

Құйрығы келте екен,

Құйрығы қызыл екен,

Құйрық жүні ұзын екен», - деп, біз де ертегі әлеміне кірейік, ойындарға, жеңіске жетейік.

Біз ертегілерді еске аламыз.

1. Жаттығу ертегі мен әңгіме бойынша "сұрақ-жауап" деп аталады.

1. Үш торапай қалай аталды? Ниф ниф,наф наф, нуф нуф.

2. Жетінші лақ қайда жасырылды? пеште

3. Карлосон не жақсы көрді? Варенье печение

4. Фея күлдіқызға каретаны неден жасады? Асқабақ

5. Мақта қыз мысықтың  несын кесіп алады? Құйрығын

6. Тарақанды кім жеңді? Торғай

7. Дюймовочка эльф еліне қалай жеті? Қарлығаштын  арқасына

8.  Қандай сөз мұздан құрастырды Кай? (Мәңгілікті)

9. Сергей Михалковтың ең биік батыры? Степа ағасы

10. Қандай ертегіде шикі суды ішуге болмайды деген ескерту бар? «Әпкесі аленушка мен братец иванушка»

11. Нан-тоқаш өнімдері туралы ертегі? Бауырсақ

12. Балық аулау кәсіпшілігімен өмір сүретін зейнеткер туралы ертегі? Балықшы және балық туралы ертегі

13. Король қанының мұзы туралы ертегі? Қар ханшайымы

14. Ұлкен-көкөніс өсіретін ауылдық отбасы туралы ертегі? Шалқан

15. Бала туралы ертегі, ол өзінің дүниеге келуі ана емес, әкесіне міндетті? Буратино

16. Кім сыпырғыда ұшады?

17. Аленушканың інісі неге айналды?

18. Үш басты жануар?

19. Қыста ұйықтайтын аң?

20. Апасы мен атасынан не қашады?

21. Қасқыр лақтарға ненің өлеңін айтады?

22. Қызыл телпек нені кездестірді?

23. Түлкі: - балықты құйрығыммен ұстадым – деп нені алдады?

24. Қай ертегіде барлық аң бір үйге сыйып кетеді?

Бүгін келе жатып,сандық тауып алдым. Оның ішіне ормандағы аңдарды сиқырлап салып қойыпты. Оларды сандықтан шығару үшін жұмбақтарды шешу керек.

• Жұмбақтар
Сыбдыр шықса қашады
Қырдан бір-ақ асады. (Қоян)
• Өзі қу,әрі айлакер,
Жүрген жері айқай да шу. ( Түлкі)
*Аузы бейне шалғы,орақ,
Шөп емес, бірақ малды орады (Қасқыр)
• Қыс бойында жатады,
Тәтті ұйқыға батады.( Аю)

«Ақыл- жастан, асыл- тастан»

2 тапсырма «Көрініс»

Әр топ ертегілердің инсценировкасын көрсетуі үшін әріптестерді ортаға шақырайық .

Ертегіден алынған сөздерді оқимын, ал топтар қай ертегі және кейіпкерлері кім екенін атаулары керек.

  1. Келші, менің мұрныма отыршы, соңғы кезде менің құлағым нашар естіп жүр. (Бауырсақ)
  2. Әй, шал, мен ханша болғым келеді, -деді кемпір. (Алтын балық)
  3. Үш баласы өз оқтарын әр жаққа атып, сол оқтармен бірге қалыңдықтарын алып келу керек.  (Ханшайым бақа)
  4. Әжей, сіздің мұрныңыз неге үлкен? (Қызыл телпек)
  5. Аю аспанна: - «Отырма, демалма, самсаны жеме» деген дауысты естіді (Маша мен аю)
  6. «Менің сақам қайда» - деп, жылады бала. (Алтын сақа)

 

3. Және келесі жаттығу «Мәселені ертегінің көмегімен шеш».

1 команда

Ертегі салу және кейіпкерге  агрессивті мінезді жеңе алу керек.

2 команда

"Столдағы театр", "Теремок" ертегілерінің көмегімен балалар ұжымындағы жанжал мәселесі туралы жаңа ертегі құрастыру.

3 команда

"Жадный ребенок " «Ашкөз бала» тақырыбындағы ермексаз ертегісің құрастыру.

Рефлексия

Категория: Мероприятия | Добавил: fgfgf (28.01.2020)
Просмотров: 54 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *: